Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Ada<3<3

Av Michaela - 6 februari 2008 09:36

Jag fick rida Ada igår, det gick super. I slutet av lektionen så fick jag rida utan några hjälptyglar:P det var första gången på Gömmargården, ett steg uppåt. tur att jag bytte till tisdagar. det gick ganska bra det var bara en gång hon drog upp huvudet. det var askul för att det var bara jag som fick rida utan hjälptyglar.


Min ridlärare sa när hon tog bort hjälptyglarna"Om du inte håller händerna som du gjorde innan så dödar jag dig"så skratta hon lite...Det är min ridlärares humor:P


Kram

 
 
Ingen bild

Tannaz

6 februari 2008 09:45


Va bra att du valde tisdagar så..
Told you.... heheeh

Kramiz

 
Ingen bild

aaaad

6 februari 2008 11:13

Jag brukar inte rid med hjälp tyglar eller jo på aaron fast jag får välja tycker jag han känns stressad och spänd tar jag bort hjälptyglarna.

 
Ingen bild

M

6 februari 2008 13:47

tjenix min favvo!!!det blev riktigt bra med byte av dag på ridningen,du ska se att du kommer att utvecklas i rysande fart!!ses på fredag.pussis din M

 
Ingen bild

Malin

6 februari 2008 19:44

haha, bara agnetha humor;) det läskiga är att hon är halvt allvarlig också...
jag tror provet imorgon kommer att gå jättebra:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 19 november 2008 10:56

Hoppas det går bra för alla. För  mig går det super, väldigt mycket att plugga bara. Och man får pussla ihop alla sker för att man ska hinna med allt. Saknar dem flesta;)X0 X0...

Av Michaela - 3 juni 2008 11:37

det var ironiskt länge sen jag bloggade...... nu e det snart avslutning om tre dagar ska jag hämta min sötnos till hund, Kiril älsklingen Nu e det snart bal också... Vi får ha super duper kul nu den sista tiden tillsammans i grundskolan o bara njuta ...

Av Michaela - 18 februari 2008 11:22

jag red privat i lördagss o då fixck jag min sötnos ADA. privat ridning innebär att det bara är jag, hästen och en ridläreare helt själva i ridhuset. askul men svindyrt 380 kr för 45 nminuter(fast jag fick en timme för samma pris;P)Ada e typ livfrädd...

Av Michaela - 17 februari 2008 17:05

Jag e så orolig att jag inte kommer in på dt gymnasie jag vill..aaa.....men jag hoppas på att hinna höja mina betyg lite till....el jag vet att jag kommer kunna höja några och då är jag lite mer säker på att komma in.fastjag e ganksa säker å att jag ...

Av Michaela - 6 februari 2008 09:50

Scenen utspelar sig under ett samtal mellan Tannaz och Michaela, Tisdag. T - Hallå M- Hej T-jag kommer nog komma försernt M- Okej hinner du till 20 över T- JAG KOMMER KOMMA FÖSENT TILL NATIONELLA M- Ta det lungt du kommer att hinna, andas Tannaz T- J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards