Alla inlägg under oktober 2007

Av Michaela - 26 oktober 2007 12:37

jag ska hämta bacchus för första gången idag på dagis, sedan ska vi gå till en park  som jag inte vet vart den ligger, men det går säkert bra. siri ska provspela för en reklam så pappa, cornelis och siri kommer inte hem förrän klockan fem eller halvsex, så jag och bacchus ska ha en riktig mysig dag tillsammans. det ska bli så mysigt. bara jag hittar hem sen från parken, men jag tror det...gulp...puss till min älskade Bacchus


den bilden är för typ 2  år och några månader sedan

Av Michaela - 25 oktober 2007 12:59

jag har varit sjuk sen måndags, eller jag har gått dragit på en förkylning eller ngt liknande som vägrat bryta ut. sedan fick väl kroppen nog och då fick jag ett migrän anfall eller nåt. jätte jobbigt och nu känns det som jag  jag ligger långt efter  skolan. På engelska förhöret gick det inte så jätte bra för att jag inte klarat att plugga så mycket. Jag har missat en deadline  på engelskan för att jag varit sjuk. suck.  

Av Michaela - 17 oktober 2007 15:11

ja nu sitter jag i skolan och väntar på ett föräldrarfritt iup samtal. För att pappa ska värma upp publiken med sitt band på råsunda inför matchen och mamma har sagt att hon har varit uppbokad för flera veckor sedan, jag har försökt byta men det gick inte.det kommer nog gå bra, det e bara det att jag är jätte hungrig och har inga pengar med mig, typiskt mig och jag är jätte tröttis. aja. kramisar till alla

Av Michaela - 15 oktober 2007 12:19

jag fick rida världens mysigaste häst i lördags, hon heter Ada och hade aldrig gått med på våra lektioner förr och så fick jag rida henne.det tar jag lite som en ära. Hon är helt underbar. I love you Ada. Puss på dig

Av Michaela - 15 oktober 2007 12:12


 tja. det har börjat bli ganska mycket i skolan äntligen. det var så segt i början av terminen, vi gjorde ingenting viktgt. men det e lite jobbigt osså, det blir mycket jobba på raster varje kväll hemma osv.


tack till M. kul att du kommenterar min blogg min favvo M, jag behöver ditt stöd och det är jag glad att jag har:D

Av Michaela - 11 oktober 2007 13:26

Det är enbart 4 månader kvar  tills jag ska kliva in i en ny skola och i ett delvis nytt liv. Jag har en aningens panik och en liten skvätt ångest också. sin trygghet ( i skolan) rivs upp under ens fötter. Fast jag ser fram emot det också, samtidigt e det ju lite spännande. Egentligen så måste man inte förstora upp det mer än det behövs.


Jag antar att jag överdriver lite för mycket, ja vet. men så är alla tusen känslor just nu, som brottas med  varandra.


Då är det frågan, vilken linje man ska gå, vilken skola man ska gå på och vart. HInna höja de bytyg jag vill och få de poäng jag satsar på. det innebär sena hemmakvällar med böckerna och papprerna framför en. Inte glömma bort deadliner. Det e bara LYCKA TILL, till mig själv. 


men det här ska nog gå bra, bara jag ser till att få de beytg jag vill ha:D 

Av Michaela - 5 oktober 2007 10:49

Idag ska vi iväg till Magasin tre och kolla på olika konstverk. Det ska bli jätte kul och sedan ska vi välja ett konstverk och sedan rita vår egen tolkning. Viska iväg direkt efter lunch, vi har bara 20 minuter på oss att äta och bli klara. Dem berättade idag att vi skulle iväg dit, Men, men det är Lestradska i ett nötskal. Mitt i allt så blir det BRANDÖVNING. Tack för den. Ikväll ska vi ha filmkväll, det kommer bli jätte mysigt. kram kram

Av Michaela - 4 oktober 2007 09:34

ja oturen vände, jag tappade mitt busskort men någon vänlig själ därute hittade det och lämnade in den till sl, så för några dagar sedanhade jag ett brev från sl med mitt gamla busskort i!!!!! vilken tur man kan ha. så jag tackar den personen någonstans därute, tack tack tack tack!you save my day. ÅÅÅÅÅÅÅÅ vi ska spanska prov nästa vecka, jag börjar redan bli nervös eftersom hon grundar sitt betyg på proven, mestadels i alla fall. men om man misslyckas  så blir det jätte svårt att bevisa att man inte ligger på den nivån........magsår here i come....kramisar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards